Saturday, July 27, 2013

Къде свършва Безплатната защита, и къде почва Платената?

Къде свършва Безплатната защита, и къде почва Платената?

безплатната защита свършва там където свършат уменията ти и познанията ти. Докато имаш уменията и познанията винаги можеш да комбинираш безплатни програми така че да са разностойни или да превъзхождат платените.

В света на платеното секюрити, Интересите ти като клиент често на са на 2 план, като цената и парите ти са на първи план.
 
обикновено колкото по-сериозни изисквания имаш, ония ти бъркат толкова повече в джоба и в един момент, в началото нещата изгеждат като далавера - получавам повече от колкото плащам с времето нещата поскъпват и става получавам толкова колкото плащам и леко по леко се изместват към не съм сигурен в резултата който ми давате в замяна на парите които ми вземате, и накрая се стига до виждам че ми пробутвате силно надценени решения с ефективност и резултати, които не си покриват цената и нуждите ми.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.