Tuesday, August 7, 2012

За палачнките и бабичките.

07.08.2012
За палачнките и бабичките. 

Или може би за катмите и бабичките, то май  по-скоро за катмите и бабичките, но, както и да е, тези подроности не са важни. 

Наредили сме се с приятелката ми, на местния павилион, за катми и пица, и пред нас добре изглуждаща руса дама, си поръча 2 катми.  Момичето на катмите започна да разлива сместа по котлона, и да чака да се опече за да я обърне.Избрахме с с приятелката ми пица, и момичето от павилиона, с обърна към нас прие ни поръчката, даде ни пицата, платихме си я и тъкмо да си тръгнем, и чувам заядливото съскане на русата дама пред нас:

- Вие тях защо ги обслужихте преди мен?

Момичето от катмите казва:

- Вашите катми тепърва се пекат, а пицата е вече готова, докато чакам катмите да се опекат, не ми пречи да им подам 2 парчета пица, и без това ще ги подам преди да се изпекат катмите.

Блондинката отново се обади:

- О че вие на място ли ги печете катмите?

Момичето от катмите каза:

- Да, на място разливаме тестото на котлона, за да може катмата да е топла и прясна. Иначе ако искате мога да ви дам преди тях,  но студени и стари катми, или вашите катми недопечени.

- О извинете, не знаех че ги печете на място, мислех че са готови, само да ги подадете.

Дойде ми да и кажа – ама толко ли си тъпа че не разбираш каквостава, или толко ли си кьорава, не виждаш ли кофите със сладко и тесто за катми, не виждаш ли че 3 котлона са запалени и тя пред теб, тя постоянно разлива на котлоните, що се заяждаш без повод, какво ти е крива че на нея да си го изкараш.

То е добре, човек да си знае и да си търси правата, ама има и ситуации, които са повече от очевидни, и подобни неща са повече от абсурдни, и са си чисто заяждане, и такива хора сами се поставят в позиция в която изглеждат жалки.

 После старите бабички викат той българина бил милосърден, да бе да. След тая случка, иди ми разправяй че българина е милосърден, и се чуди защо нете слушам и защо не ти обръщам внимание. Българина е един прост, злобен и завситлив човек, който само си търси къде да си избие комплексите за малоценност.

 Ако мен питате оная пача, много добре знаеше какво става, и че се пече на място, и просто видя че мойта поръчка бее след нейната и беше обработена преди нейната и я е хванало яд че не чаках а тя чакаше. Момичето от катмите  много доре я сложи на място. Такива лигави глезли трябва да бъдат слагани на място при всеки каприз докато всички лигави капризи им бъдат избити от главите. Какво ти пречи че са ми подали 2 парчета пица докато чака катмата ти да се допече? Лигавщина, глезотия, или липса на маниери и възпитание? Все неща които се коригират с възпитателен пердах с каиша.

Говорейки за старите бабички, те са най-зле, горките толковаса изтещели, вече склерозата и деменцията ги тресе яко, само си търсят да занимават някого с проблемите си. Нито са да им угодиш нито са да не им угодиш. Защо викам че нито са да им угодиш, нито са да не им угодиш, като неим угодиш постоянно викат и правят сцени как са ощетени от живота как пенсията не им стига, ама крият че и децата им ги издържат и лъжат че не е така, докато не им угодиш. Като им угодиш правиш още по-голяма грешка защото тогава решават че си наивник и и че ще им даваш и решават да просят все повеч и все повече, да видяка каква аванта могат да измъкнат. За това не им угаждайте, не им обръщайте внимание, нека си квасят лиги другаде.

 Те така, приятелката ми реши да помогне на стара съседка, с която бяха в много добри отношеия, и тя зареди добрите отношения да направи жеста. Дошла и пенсията на бабичката, ама не искада отиде до пощата и разкарва Ева. 

Стигат до пълномощното, и Ева го попълва, и докато ева го попълва, бабичката почва първа да се заяжда, без Ева да е тправила каквото и да било провокация, вика ама внимавай че може и да не ти подпиша пълномощното, тогава няма да можеш да вземеш парите, очаквайки Ева да почне да и се моли.

Ева обаче много хитро я сложи на място, да видиш как накрая бабичката почна да се моли.  Ева много мрази такива номера, и не ги прескача и не ги прощава. И е права да не ги прощава. След като бабичката я заяде ама внимавай че може и да не подпиша, Ева и вика:

- Е и, и какво от това че няма да подпишеш, на мен ми е все едно, парите са си твои, не мои, на мен не ми трябват парите ти, и без това си имам други неща за вършене, та само ми трябва до пощата да с разкарвам. Ми добре не подписвай ама ти оставаш без пари, на мен ми е все тая.

Стана момата фръцна си д-то и си тръгна без да и обръща каквото и да било внимание. Бабичката излезна на балкона и се пенявеше отгоре, квасеше лиги, накрая видя че със заяждане няма да постигне нищо, и щом станахме и си тръгнахме към нас, без да и обръщаме внимание изведнъж обърна тона и започна с миловидното:

- евче миличка айде моля те, айде миличка моля те.

Как да и услужиш на такава, прибрахме се без да и обръщаме внимание, пък нека си вика от балкона колкото си иска.

Нямат пари да си платят тока и хляба, идват в магазина да просят на верисия, а като им откажа ми викат и ми правят сцени, кой съм аз че да им отказвам, при което биват настоятелно изгонени от магазина. Обаче за тях нямат пари да си купят хляб и да си платят ток, просят на верисия, обаче за уличните кучета, винаги имат пари за храна педигрии, винаги имат пари за ваксини, винаги имат пари за шампоан болфо на байер, винаги имат пари за каишка килтикс на байер, обаче просят хлаб и мляко на верисия и като им откажеш се заяждат и ти правят скандали сцени и караници, докато не ги изгониш. ТЪРГОВЦИ, ГОНЕТЕ ГИ ТАКИВА ОТ МАГАЗИНА, те няма да платят, те си въобразяват че могат да харчат пари за глупости, и като останат без пари до пенсията, някой им е длъжен да ги издържа. Никой не им е длъжен да ги издържа, оставете ги гладни, това че са тъпи кукувици, и не могат да си разпределят бюджета си е тяхна вина, и на тях им трябва ВЪЗПИТАТЕЛЕН глад, за да си научат и наредят приоритетите правилно.

Държавата им дава безплатни карти, за цялата градска мрежа на градския транстпорт, добре хубаво, лошо няма, но в автобуса, аз и приятелката ми бяхме свидетели на една сцена, наистина грозна сцена от страна на една бабичка. 

Прибирахме се от тренировки на приятелката ми и виждаме съотборничка на приятелката ми се качва в същият автобус. Тъкмо да отидем при нея да си направим весело, за дългия път в автобуса, и някаква бабичка отива при съотборничката, и вика: 

- бихте ли ми отсътили място, 

момичето се оглежда и вижда че автобуса е празен, и казва на бачичката:

- Автобуса е празен всички седалки са свободни, харесайте си някое място и си седнете.

- наистина много ме болят краката бихте ли ми отстъпили място

То се е видяло, че няма да се разбере, и реших да се намеся и с умерено висок тон, викам Руми, Ева те вика, били дошла. Румяна се усети какво става, и веднага дойде. 

Ние бяхме на задните редове, тя на предните. Тъкмо сме седнали и си правим веселото, и гледаме бабичката настойчиво идва към нас, на задните редове, вика бихте ли ми отстъпили място, тримата веднага се махнахме от местата ни и отидохме на предните редове, не искахме да я провокираме, а тя така и не разбра че се изнесохме много бързо под тактически строй в нишка по един, и докато още не знаеше че няма хора около нея, и започна да вика:

- Ох, Ох, това слънце толкова е горещо, ох, ох задушавам се с тия парфюми, ох, ох

Автобуса спря на първата спирка и излезнахме от автобуса от най-предните врати, и хванахме следващият по нашата линия. Оставихме я да си се преструва в автобуса. Ева видя че бабичката на задните редове ни видя че сме извън автобуса и автобуса потеги с нея без нас, и почна да се ядосва вътре.

 Даа бе да, болни били, друг път, лошо им било, хич не им е лошо, кръвно имали, да бе имат те кръвно друг път, слънцето им пречило, да бе пречи им друг път. Ами те хората ог гражданска защита си казаха сутринта, днес са температурни рекорди, ако нямате повод да излиате, стойте си вкъщи, но не, бабичката трябва тъпо и упорито да обикаля по улиците, да прави панаири в автобусите, под жегата, и после що има кръвно, ми как няма да има, ми ще има. 

Ще има защото вместо да си седи вкъщи и да се пази от слънцето, тя се носи като караконджул по улиците, да я пече слънцето и прави сцени и разправии по автобусите. Слушайте ме хора на тия жилави бабички нищо им няма, лъжат та се късат, даже дъртите циганки се изчервяват от срам с тия техните лъжи.  Щом е здрава да млати копита по улиците, и да се заяжда и да прави сцени по автобусите, значи е здраво и жилаво бабе и нищо и няма, просто се преструва за да привлича внимчанието върху себе си. 

Не знам какво доказват, не знам на кого го доказват, но определено не са това бедстващо и мизерстващо племе което се изкарват. Едва кретала на пенсия, ама не е верно, защото и сина и дъщерята си заделят от заплатата за да я издържат, и тя вместо със заделеното да си купи хляб и мляко и да си плати тока, купува кренвирши на кучетата, и прочието, а после вдига панаирии прави сцени по магазините, че не и подарявали безпланто защото нямали, ами как да има, как да има като не иска да си разпредели парите. 

Не им давайте бе, просто не им давайте нека погладуват малко, нека изкарат един месец ВЪЗПИТАТЕЛЕН глад да видите после как за нея ще има ток, а кучето няма да има шампоан болфо, нека види как ще има и хляб и кучето няма да има кашика килтикс, нека да види как ще има и мляко, как кучето няма да има храна педигрии.

Някой наистина трябва да им стегне каишите на тия бабички, защото им е много хлабаво около врата, и почват да се правят на интересни, защото им разрешавате да се правят на интересни, разиграват с коня както си искат защото вие им позволявате. Яяяяя ги сложете на ВЪЗПИТАТЕЛЕН глад, и молитва, спрете да им угаждате накапизите и ги хвърлете да пасат по нанадолнището, да видите как за един месец ВЪЗПИТАТЕЛЕН глад и за един месец да не им угаждате как сами ще направят строй се преброй се и ще се стегнат и ще започнат сами да се оправят и парите да им стигат за всичко.

15.08.2012
Днес е 15 август, няколко дни след като постнах този пост на 7 август, с приятелката ми пак отидохме на същата бутка за катми и пица. Този път поръчахме катми, и ги чакахме да се опекат. докато чакахме катмите обслужиха други с пица преди нас, и крис вика как с обърнаха нещата. Момичето от катмите ме изгледа умно и вика какво имаш предвид. Викам и, предният път като ми даде на мен пица преди катмите да са готови една заядлива се заяде, че си ми дала пицата преди катмите и, и тя се сети и вика абе тъпи кифли, не знаела че се пече, не ми издържаха нервите и викам абе как не знае, нали котлоните са пред нея и разливаш и печеш пред нея, котлоните са на 1 метър от нея, разливаш и печеш на 1 метър от нея, пък не знаела, направо си се заяде за глупости. Не зна но за мен не беше проблем че дадоха 2 парчета пица, докато чаках катмите да се доизпекат. За Ева също не беше проблем. както и да е, просто исках да споделя възмущението си от ставащото у нас.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.