Saturday, November 25, 2017

Адекватна клавиатура

За вас не знам ама на мен ми омръзна като пиша нещо, телефона да се намесва и да ме коригира, хем не знае български, хем се намесва където не му е работа, хем като изписвам думата правилно телефона се намесва и изписва глупости на мястото на вярно написаното. За това реших че няма да да го търпя и да се примирявам с неадекватното му поведение. Първо попитах приятели, те ми казаха че е неизбежно, да се примиря, и да търпя телефона с неговите глупости и тъпотии. Както и очаквах от приятелите ми, се доказаха надеждни в това да се издънят. След като приятелите ми, потвърдиха очакванията ми, започнах сам да търся. Търсенето ме заведе до една клавиатура, която може директно да пише без да се намесва както не трябва. GBoard - The Google KeyBoard е клавиатура от гугъл, за андроид, върви бързо и леко, пише каквото набираш, не се намесва, не внася нежелани корекции, не пише неадекватни неграмотности. Има я безплатна, без ограничения, без реклами.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.