Sunday, February 19, 2012

Защо и как се стигна до този блог?


Най-тъжното е, че тази снимка показва много голяма част от истината за нашето общество. 


Защо и как се стигна до този блог?

До този блог се стигна, защото във всичките форуми в които съм бил член, вече не съм член в нито един форум, нямам и намерение да се записвам във други форуми, или да подновявам членството си в старите, нека си се тролят сами форумите, осъзнах че във всички форуми до един, без изключения, става едно и също, незряло поведение. Несгодите ми в последния форум в който участвах окончателно потвърдиха това твърдение, заради тях, окончателно се отказах от участие по форуми, защото всеки път се потвърждава че ставащото във всички форуми е едно и също - детинско незряло поведение. Приятелката ми Ева, е описала всичко в нейния блог, достатъчно честно, обективно и безпристрастно, за да мога с чиста съвест и без чувство за вина и угризения, да се присъединя и да подкрепя казаното от нея в блога ѝ на 100%. Всичко в нейния блог - http://evamanolova.blogspot.com/2012/02/blog-post.html, е казано от нея точно както се е случило, така че не виждам смисъл да повтарям казаното. За това просто смятам всичките си интереси да ги публикувам в този блог, и да разчитам на полезни и градивни коментари тук, отколкото в незрелите форуми. между другото, не знам как стои въпроса с публикациите във форума на Ева, но в моя всеки пост трябва да бъде предварително одобрен от мен, преди да бъде публикуван. С тази мярка, искам да елиминирам троленето преди да е започнало.

Дали ще им други автори на публикации в този блог освен мен?

Не! Категорично не!

Няма да има, други автори на публикации, това е личен а не обществен блог.

Всеки който иска може да коментира съществуващите публикации, без да се иска регистрация, но само аз като автор мога да пускам нови публикации.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.